laatste dag! - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van corrie wensveen - WaarBenJij.nu laatste dag! - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van corrie wensveen - WaarBenJij.nu

laatste dag!

Door: CORRIE

Blijf op de hoogte en volg corrie

11 Juni 2014 | Verenigde Staten, Barstow

Hallo allemaal, dit is alweer onze laatste dag. Snotverkouden van alle airco's en overbeladen vertrekken we Vandaag naar Los Angeles.
De koffers staan al buiten en ik had nog net even de tijd om een laatste kreet op de site te plaatsen. Ad is nog even een Hot Coldex aan het halen voor mij want die wordt dat geblaf en gesnotter ook wel zat! Maar het komt allemaal goed, het belooft weer een geweldige dag te worden die eindigt op de boulevard van Los Angeles. Ik heb gisteren als het goed is wat foto's geplaatst dus ik hoop dat jullie die hebben kunnen zien. Ik kan het helaas zelf niet controleren want ik kan niet in m'n Hotmail. Zit weer een extra beveiliging op met een of andere code of zo. Snap er niets van! We gaan vertrekken! Tot gauw! Groetjes, Corrie en Ad

  • 11 Juni 2014 - 18:19

    Karin:

    De laatste dag alweer.... heb nog geen foto's gezien maar die komen we wel eens kijken als je weer thuis bent. Heel veel plezier nog en een fijne reis terug, ik hoop dat je niet teveel last hebt van je verkoudheid tijdens de vlucht terug! Groetjes JW en Karin

  • 11 Juni 2014 - 18:23

    Karin:

    Ja hoor, de foto's gevonden, ziet er echt super uit!!

  • 11 Juni 2014 - 21:33

    Andre :

    ben weer lekker bezig zus hoop dat je er beetje door hen komt
    als de foto's klaar zijn wil ik ze wel bewerken of in video maken
    of gewoon komen kijken en keer
    geniet er maar weer lekker van
    voor je t weet ben je weer thuis

    André en Kitty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Barstow

corrie

Tja, wat zullen we daar nou eens van maken.....

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 4581

Voorgaande reizen:

28 Mei 2014 - 13 Juni 2014

Route 66!!!

Landen bezocht: