Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van corrie wensveen - WaarBenJij.nu Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van corrie wensveen - WaarBenJij.nu

Flagstaff

Door: ad en corrie

Blijf op de hoogte en volg corrie

07 Juni 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Howdee folks! hier weer een berichtje. Eindelijk een hotel met een computer die we kunnen gebruiken dus misschien gaat het dan nu toch lukken met de foto's.
Vandaag weer een schitterend reis gehad. Qua temperatuur ging het allemaal nog wel. We zijn in een National Park geweest waar we lekker zonder jas en helm doorheen getuft zijn. Echt geweldig!! Morgen naar de Grand Canyon. Om half elf stijgen we op in een helicopter om een klein half uurtje boven de Grand Canyon te vliegen. Ik heb het zelf al eens eerder gedaan maar voor de rest van de groep is het de eerste keer. En ze zijn allemaal helemaal hyper!
Net hebben we nog twee andere nederlanders ontmoet die deze trip vandaag gemaakt hebben en zij heeft volgens mij een acute vorm van ADHD opgelopen in die helicopter! Ze stond helemaal te gillen hoe geweldig het wel was, dus dat belooft wat!

We zijn vandaag ook in Winslow geweest. Echte Eagles fans kennen 'm wel: Standing on the corner in Winslow Arizona (Take it easy). Nou, we hebben on the corner gestaan hoor! En hele leuke foto's gemaakt natuurlijk.

Inmiddels ben ik ook al even druk in de weer geweest om de foto's te uploaden maar deze computer kan dat volgens mij niet aan want er gebeurd helemaal niets! Jammer maar we blijven het proberen!

Groetjes en tot gauw weer!

Ad en Corrie

• 07 Juni 2014 - 09:40

Wilma De Blanken:

Hoi Corrie,
    Hier alles oké wordt hier vandaag ook 30 graden pfff lekker hoor echt mijn temperatuurtje hoor. Zo de lezen hebben jullie het REUZE leuk daar. ( Beste wel een beetje jaloers) Jan en Arjan zijn vandaag crossen in Gouda wedstrijd dus die zweten lekker daar en stof happen, maar dat zullen jullie ook vast wel doen zo nu en dan. Met Pa en Map gaat ook alles goed. Map is vandaag heel vroeg naar Alphen gegaan want het was luilakdag en hoge korting dus daar moet mappie wel bij wezen om iets te scoren... ha ha ha ha . Wij hebben een lekker lang weekendje (Yes) dus nemen we het er lekker van, vananvond vieren we Jan van de Berg zijn 50e verjaardag en blijven we daar slapen, morgen op de terugweg even lekker langs RibHouse-Texas mmmmm en maandag bootje gehuurd en lekker varen.. Dus je ziet het komt allemaal goed. Geniet er nog lekker van met z,n alle en spreek je volgende week Groetjes van ons allemaal uit Koudekerk aan de Rijn. x x x x x x

• 07 Juni 2014 - 19:41

Karin:

Het is echt een "wereld"reis als wij dit zo lezen, echt geweldig hoor!

• 07 Juni 2014 - 20:46

Jan & Monique:

Hoi vakantiegangers,

Van Jan mogen jullie rustig in de heli , ha, ha!
    Wat zijn jullie al ver als je op de kaart kijkt. Goed hoor!
    Hoe is het met de vermoeidheid? Nog geen zere billen, ha!
    Jammer van de foto's, maar dan moeten we maar gauw een
    Avondje afspreken om al die mooie foto's te bekijken.
    Lekker blijven genieten, we zien jullie gauw.
    Groetjes Jan & Monique

• 08 Juni 2014 - 09:51

Anneke Van Bostelen:

Hoi hoi,

Leuk hoor, om al die enthousiaste verhalen te lezen|! Geniet nog maar even door, ik hoor graag hoe de helikoptervlucht is geweest. En met die foto's komt het wel goed,anders bekijken we ze gewoon hier in Nederland! Groetjes uit Alphen